zaterdag 22 april 2017

The Voice Kids – Finale | "De 15-jarige Iris Verhoek wint The Voice Kids 2017"

The Voice Kids 2017  Iris  →  De 15-jarige Iris Verhoek heeft vanavond in een spannende finale de winst in The Voice Kids in de wacht gesleept.  Iris Verhoek – afkomstig uit het team van Ali B – wint een studiebeurs van 25.000 euro   Met haar vertolkingen van Sorry en Without You wist het zangtalent veel indruk te maken.

"Ik kan het niet geloven  Ik ben zó blij" , klinkt het opgelaten als Martijn Krabbé de langverwachte uitslag bekend maakt. 

Het is de eerste keer dat iemand uit team Ali B er met de winst vandoor gaat in de jongerenversie van de 'populaire talentenjacht'. Ook haar coach Ali B was in zijn nopjes met de winst van zijn pupil. "Alle coaches hadden een keer gewonnen behalve ik. Dankzij jou mag ik mij nu ook bij dat rijtje voegen", aldus de rapper.
                                        
        
                              
Concurrenten
 Iris Verhoek zong met haar gelukssokken aan – die ze van haar danslerares kreeg – de nummers 'Sorry' van Kensington en 'Without You' van Harry Nilsson.

Anna Grigorian (10 jaar) zong vol overgave het nummer 'Respect' van Aretha Franklin en 'And I'm Telling You' van Jennifer Hudson. Beide meiden uit team Ali B namen het op tegen Merle en Noa uit team 'Marco Borsato' en tegen Raya en Thijs uit team 'Ilse de Lange'

Nieuwe coach
Vanmiddag liet RTL weten dat The Voice Kids een vierde coach krijgt. Net voor de uitslag maakte de begeleider zich bekend: deelnemers kun- nen voortaan ook voor Douwe Bob als coach kiezen.

Zie ook:

bronnen: AD.nl – Algemeen Dagblad TheVoiceKids.nl / YouTube.com