vrijdag 22 april 2016

Marnie | "Ik heb altijd met meisjes gezoend, maar het nooit serieus genomen"

UK  –  Geordie Shore    We weten vrijwel alles over de liefdeslevens van de Geordies in Geordie Shore, maar Marnie Simpson heeft het toch voor elkaar gekregen om lange tijd een geheim over haar seksualiteit bij zichzelf te houden …

De ster uit Geordie Shore heeft namelijk recent bekendgemaakt dat ze biseksueel is ‼ Volgens Marnie kwam ze er achter na 'n seksuele erva- ring met een ander meisje.

Ze vertelt verder tegen Heat Magazine: "Toen ik 19 was kwam ik erachter dat ik naar een aantal meisjes anders naar ze keek. Ik heb altijd met meisjes gezoend - maar het eigenlijk nooit serieus genomen tot ik vorig jaar 'op een andere manier' in contact kwam met een meisje ‼ Het was alleen zij en ik; dat was voor mij anders en nieuw".

Marnie geeft toe dat ze het spannend vindt om een relatie te krijgen met een ander meisje, maar het is voor haar zeker een mogelijkheid in de toekomst. You go girl


Zie ook:  

bronnen: MTV.nl / MTV.co.uk / YouTube.com