dinsdag 30 augustus 2016

Moderne Families op LINDA.tv | "Een zes-delige serie over Moderne Gezinnen"

Programmamaker & presentator 'Mirella van Markus' (o.a. bekend van 'Hart van Nederland') heeft voor LINDA.tv een serie portretten gemaakt van Moderne Gezinnen.

Mirella van Markus: "Mijn interesse in niet traditionele gezinnen komt voort uit mijn persoonlijke leven. Ik heb samen met mijn vrouw Claudia een dochter, Sammie, gekregen met behulp van een bekende donor. 

De komende weken ga ik allerlei verschillende gezinsconstructies portretteren voor LINDA.tv. Gezinnen die allemaal op hun eigen manier invul- ling hebben gegeven aan hun kinderwens en een niet-traditioneel gezin vormen".

Mirella van Markus portretteert zes families die afwijken van het gangbare. Zoals een homostel en hun co-ouder, een pleeggezin met kind van zwakbegaafde ouders en een bewust alleenstaande vrouw die een kind kreeg met behulp van de spermabank.

Deze Week – Aflevering 1  →  "Lina heeft drie ouders" 

Zie ook:
bronnen: ZijAanZij.nl / LINDA.tv