zaterdag 29 augustus 2015

VS - Showbizz - Interview | "Miley Cyrus is niet Biseksueel maar Panseksueel"

In een interview heeft Miley Cyrus verduidelijkt dat ze panseksueel is en niet biseksueel zoals eerder dit jaar werd bericht. 

Eerder liet het voormalige Disney-kindsterretje zich al ontvallen dat ze in het verleden relaties heeft gehad met zowel mannen als vrouwen. "Er zijn periodes in mijn leven waar ik zowel mannelijke als vrouwelijke vriendjes heb gehad. Ik verstop mijn seksualiteit niet. Ik wil mezelf geen etiket opplaken", klonk het toen.

In een nieuw interview met Elle Magazine bevestigt ze dat ze op mensen valt ongeacht hun geslacht of genderidentiteit. "Ik ben zeer open daarover. Ik ben panseksueel maar ik heb geen relatie. Ik ben 22, ik ga uit, maar verander mijn stijl elke twee weken, laat staan met wie ik omga" ‼

Zie ook:
USA | "Miley Cyrus trekt vermomd de straat op als verslaggeefster"  /  Miley Cyrus undercover op pad als sterverslaggeefster ‼ 

bronnen: GayLive.be / Elle.com / YouTube.com