maandag 10 augustus 2015

Lil' Kleine – Showbizz | Rapper Lil' Kleine spreekt bewondering uit voor Poetin

Dat de Nederlandse rapper Lil' Kleine (20), die momenteel een hit te pakken heeft met 'Drank en Drugs', nog wel een pittige media- training kan gebruiken, blijkt maar weer eens uit een interview met het Nederlands Dagblad. De 'stoere jongen' spreekt openlijk zijn bewondering uit voor de Russische president Vladimir Poetin.

In het dagblad vertelt Lil' Kleine: "Ik heb totaal geen tijd om het nieuws te volgen, want ik heb het nu veel te druk met mezelf. Iedereen zegt altijd wel: Ja, Poetin is zo slecht en dit en dat, maar ik kan hem ook wel bewonderen. Hij verdedigt wel zijn land en komt op voor zijn mensen. Terwijl iedereen in Europa en Amerika samenschoolt, geeft hij ze een dikke middelvinger. Het is een beetje een maffioso, een penoze, maar hij is geen Hitler die oorlog maakt en mensen vermoordt. Ik zou zeker wel een drankje met hem kunnen drinken. Als ik moest kiezen: Liever Poetin dan met Obama".

Dat Lil' Kleine kennelijk het nieuws niet volgt, blijkt (letterlijk) uit zijn onnozele statement ‼ Was het niet president Vladimir Poetin die haat in zijn eigen land wist te creëren door zijn omstreden anti-Homo wet ?! Poetin is, gedurende de afgelopen jaren, amper opgekomen voor die mensen in zijn land die het 't meeste nodig hadden. Zodra wij het nummertje 'Drank en Drugs' nogmaals voorbij horen komen op de radio, draaien we 't geluid uit … ‼ Deze jongen heeft nog véél te leren voordat hij zichzelf een échte artiest mag noemen ‼


bronnen: GossipGay.nl / ND.nl / ANP.nl / YouTube.com