zaterdag 2 mei 2015

Familie Kruys | Marcel Musters was liever Homo dan de man van Linda de Mol


Marcel Musters had graag een van de homorollen gehad in de komische serie Familie Kruys van Linda de Mol. In AD Magazine vertelt Musters, die vrijwel nooit wordt gecast als homo, waarom hij de rol van aannemer Johan kreeg.

"Ik wilde zo graag ook eens een homo spelen, maar ze vonden me te oud. Bovendien, ik had met alle Gooische vrouwen al eens samengespeeld in een film of serie, ze waren allemaal al een keer mijn vrouw. Maar Linda nog niet. Dus zij wilde dat ik haar partner zou zijn".

Musters, zelf homoseksueel, sluit een relatie met een vrouw niet uit. ''Ik ben niet helemaal homoseksueel, maar ik ben er achter gekomen dat het in Nederland wel fijn gevonden wordt als je zegt dat je óf hetero bent, óf homo. Anders wordt het te verwarrend. Bovendien, ik ben al in geen twintig jaar met een vrouw naar bed geweest, dus ik ben meer homo dan hetero".

Zie ook:  Marcel Musters wilde Homorol in Familie Kruys  /  Marcel Musters: "Linda de Mol wilde mij als partner in Familie Kruys"

bronnen: Weekend-Online.nl / ANP.nl / YouTube.com