dinsdag 5 maart 2013

Vanavond op RTL 5 | Echte meisjes op de Prairie


TV·TIP - Onder de bezielende leiding van Patty Brard gaan tien cowgirls én cowgays de strijd met elkaar aan op de prairie. Op het Amerikaanse platteland worden de realityjongens en -meisjes geconfronteerd met een oude bekende.

Na Suriname en Nepal heeft RTL 5 dit seizoen tien van hun realitysterren naar de uitgestrekte vlakten van Utah gestuurd. Nieuw is dat er dit keer niet alleen vijf meiden op reis gaan, maar ook vijf homoseksuele jongens de prairie onveilig maken. De cowgirls en de cowgays moeten het tegen elkaar opnemen in opdrachten die hun uithoudingsvermogen, kracht en kennis van het Wilde Westen testen. De uiteindelijke winnaar gaat naar huis met een cheque van 40.000 euro.

Geld
De kijker krijgt ook een oude bekende voorgeschoteld. Michella Cox maakte haar debuut op RTL 5 in 'Dames in de dop' en is vooral bekend van haar beruchte vechtpartij met Amanda uit 'de Gouden Kooi' tijdens 'Echte meisjes in de jungle'. Over haar motivatie om weer op te komen draven in is Michella duidelijk: "Ik kon het geld goed gebruiken".

Vrienden
De extraverte Arnhemse was ook helemaal niet van plan een innige band met haar teamleden op te bouwen. "Ik ben niet iemand van vrienden en dat zal ik ook nooit worden. Zo ben ik. Ik ben alleen gekomen en ik ga alleen weg. Als ik met sommigen wel een klik heb is dat leuk, maar ik kom hier niet voor vriendschap."

Pyjama
Is Michella na zoveel realityseries niet toe aan een eigen serie á la Barbie ?! "Ik denk niet dat ik nee zou zeggen. Ik weet het niet. M'n vriend zou het niet zo leuk vinden. Ik zou het wel overwegen, zodat mensen kunnen zien hoe ik leef. De echte Michella zien ze nu ook wel op televisie, maar gewoon om te laten zien hoe mijn dagelijkse leven is en niet in een jungle of op een prairie. Dat ik in m'n pyjama naar de supermarkt ga enzo."

Echte meisjes op de Prairie  –  Dinsdag 5 maart 2013  –  RTL 5  –  21.30 uur

bronnen: TVgids.nl / RTL 5
   

Kim, Ovo, Claire, Michella, Jill, Sunny, Gio, Bram, Ricardo en Joost naar de Prairie

De tien realitysterren die in Echte Meisjes op de Prairie zijn meegenomen naar de uitgestrekte vlaktes van Utah zijn bekend. RTL 5 liet gisteren weten dat er in deze serie van Echte Meisjes ... niet alleen vijf meisjes worden meegenomen, maar ook vijf jongens. De meiden worden in de serie gekscherend cowgirls en de jongens cowgays genoemd.

Presentatrice Patty Brard neemt mee in haar kielzog: Michella (bekend van Dames in de Dop en Echte Meisjes in de Jungle), Jill (Oh Oh Europa), Kim (uit In Love With Sterretje), Ovo (uit Benelux' Next Top Model), Claire (uit De Gouden Kooi) Ricardo (uit De Gouden Kooi), Joost (uit De Modepolitie), Sunny (van Take Me Out), Gio (uit Oh Oh Cherso) en Bram (van Barbie's Bruiloft).

Op de prairie is de groep in tweeën gesplitst om het vervolgens tegen elkaar op te nemen in heuse wild west-proeven. Na acht afleveringen weten we wie de ontberingen in de woestenij van Utah het best heeft doorstaan en welk 'Echt Meisje' met het prijzengeld van maximaal 40.000 euro naar huis gaat.

Echte Meisjes op de Prairie is de derde in de reeks. Vorig jaar ging Ad Visser met reality sterren naar Nepal. Het jaar daarvoor trokken Quintis Ristie en zijn gevolg door Suriname.

bronnen: MetroNieuws.nl / RTL 5