dinsdag 24 oktober 2017

Gordon - Showbizz | Gordon wil met huwelijk bijdragen aan 'Homo-acceptatie'

Gordon – Televisie – RTL  →  'Gordon' wil met zijn programma "Gordon Gaat Trouwen" ... maar met wie ?!  een bijdrage leveren aan de Homo-acceptatie in Nederland. ''Ik weet niet of Nederland klaar is om twee mannen op televisie te zien daten. Dat is best wel een ding. Ik ben daar heel benieuwd naar'', zegt Gordon in aanloop naar de eerste aflevering die RTL 4 donderdagavond uitzendt.

In het datingprogramma gaat 'Gordon' met twaalf mannen op stap om de ware uit te zoeken ‼  In de eerste aflevering springt al meteen een vonk over en wordt er ook gezoend. ''Ik heb het gevoel dat het wel gaat lukken'', zegt 'Gordon' serieus. Na meerdere relaties wordt het nu menens. ''Je zult altijd mensen hebben die kritiek hebben, maar ik doe dit met heel mijn hart en vol integriteit'', zegt 'Gordon'.

Lees verder op de website van RTL·Nieuws.nl:  "Gordon wil met huwelijk bijdragen aan Homo-acceptatie"
                       
                                
Televisie-Tip  →  "Gordon Gaat Trouwen" ... maar met wie ?!  –  Vanaf donderdag 26 oktober 2017  –  RTL 4  →  21.30 - 22.30 uur

Zie ook:

Eerder geplaatst op GayNieuws.blogspot.nl:

Update:
Trouwen met Gordon ?!  Alleen als je geen Hiv hebt ‼  /  Hiv-organisaties teleurgesteld in 'Gordon Gaat Trouwen'  

bronnen: RTL·Nieuws.nl – Boulevard / Twitter.com – SterrenTweets → RTL·Nieuws.nl / YouTube.com