vrijdag 22 september 2017

Tienerjongen wil slapen bij z'n beste vriendin. Dit is hoe haar moeder reageert

USA   Toen Houston – een meisje – een slaapfeestje gaf, nodigde ze al haar vriendinnen uit. Maar haar beste vriend 'Mason Barclay' – die Gay is – wilde ook graag komen. Hij nodigde zichzelf uit en Houston's moeder gaf het beste antwoord ooit.

No boys allowed ‼  Op de meeste slaapfeestjes van vriendinnen zijn jongens niet welkom – er zou maar wat gebeuren tussen of onder de lakens ‼  Maar de moeder van Houston hoeft van 'Mason Barclay' niets te vrezen, zo maakt hij haar duidelijk via een ontwapenend SMS-bericht:

"Hey Mrs. Shelton. Ik ben 'Mason Brian Barclay' en ik ben een van Houston's beste vrienden. Als ze mensen uitnodigt voor haar slaapfeestje aan- staande vrijdag, ben ik, een zeer homoseksuele jongen, dan ook welkom" ?!
                                   
                          
Dan legt Mason Barclay voor de volledigheid nog even uit waar de grenzen liggen van zo'n slaapfeestje: "Het is gebruikelijk om alleen mensen uit te nodigen die van hetzelfde geslacht zijn, aangezien ze interesse hebben in de andere sekse. In mijn geval ben ik niet geïnteresseerd in het andere geslacht".

Niet lang daarna kreeg Mason antwoord van Houstons moeder. "Hmm. Nou, mijn man is erg hot. Moet ik me zorgen maken" ?!

Heerlijk toch ?!  Uiteraard mocht Mason gewoon blijven slapen. Hoe het met Houston's vader is afgelopen ?!  Dat zullen we nooit weten.

bronnen: Winq.nl / NewNowNext.com / Facebook.com – Winq.nl / Twitter.com – Mason Brian Barclay