zaterdag 29 juli 2017

Amsterdam | Rik van de Westelaken ontspant op het 'Roze' Milkshake Festival

Amsterdam - Milkshake Festival  –  Presentator Rik van de Westelaken is met een aantal goede vrienden en z'n partner op het homo- vriendelijke Milkshake Festival in Amsterdam.

Hoe laat ging vanochtend de wekker ?!
"Niet, ik sliep lekker uit ‼  Er zijn heel de week bouwvakkers aan het werk rondom mijn huis, dus dan kun je maar beter om zeven uur je bed uitko- men. Maar op zaterdag werken ze niet".

Er zijn enorm veel festivals. Waarom kies je voor Milkshake ?!
"Het is niet zomaar een feestje is. Het gaat echt over diversiteit en gelijkheid voor iedereen. Dat is heel belangrijk in deze tijd" ‼ 

Gaat er flink gedronken worden ?!
"Ik drink zeker wel een biertje - maar heb geen zin om heel de zondag met een kater op bed te liggen - hoor ‼  Als je vrije dagen zo spaarzaam zijn dan wil je ze goed besteden".

Wat was je laatste echte vakantie ?!
"Ik ben recentelijk drie weken naar Japan geweest. Dat was een prachtige reis ‼  In zo'n ver land kan ik me helemaal anoniem wanen - daar kom je nauwelijks Nederlanders tegen. Dat is af en toe wel fijn".

Aan het strand liggen of op pad gaan ?!
"Vroeger kon ik echt enorm goed gewoon twee weken op het strand liggen en niets doen. Maar tegenwoordig ga ik er liever op uit". 

Moet je niet uitrusten dan ?!
"Jawel. Maar gek genoeg is nieuwe ervaringen opdoen voor mij juist dé manier om juist helemaal te ontspannen".  

Zie ook:
bronnen: AD.nl – Algemeen Dagblad / Twitter.com  AD.nl