maandag 2 januari 2017

USA | "Prof voetballer Robbie Rogers en z'n vriend Greg Berlanti zijn verloofd"

Amerika  →  Op de laatste dag van het jaar 2016 stuurde de 29-jarige Amerikaanse prof voetballer Robbie Rogers stuurde de volgende boodschap op Instagram: "I feel extremely lucky and blessed to end 2016 engaged to the Love of my Life".
                                                 

                                 
Met andere woorden Robbie Rogers en zijn vriend TV-producer Greg Berlanti, 44, zijn verloofd en zullen vermoedelijk nog in 2017 in het huwe- lijksbootje stappen. In februari 2016 kon je bij HoLeBi.info al lezen dat Robbie Rogers en Greg Berlanti de trotse vaders waren geworden van een zoontje  Greg Berlanti schreef na de aankondiging van de verloving dan ook: "Voor mij heeft 2016 mijn hart dubbel vervuld  Eerst met de geboorte van onze zoon 'Caleb', en nu ben ik verloofd met mijn soulmate. Nooit durven dromen dat deze twee dingen ooit zouden gebeuren, ik voel me de gelukkigste man op aarde".

Zie ook:
Prof-voetballer Robbie Rogers verloofd met Greg Berlanti  /  Greg Berlanti Engaged to Soccer Star Robbie Rogers   

bronnen: HoLeBi.info / YouTube.com / Instagram.com – Robbie Rogers / Instagram.com – Greg Berlanti