maandag 28 maart 2016

België – 'Coming Out' | Vlaamse acteur 'Jelle Florizoone' (20) komt Uit de Kast

België – Showbizz  →  Acteur Jelle Florizoone (20) heeft als Guido in 'Familie' een vriendin, Emma, maar in het echte leven een vriend ‼ Zijn Marokkaanse vriend wil echter anoniem blijven, schrijft HLN.be – Story

Jelle Florizoone debuteerde in de homofilm 'Noordzee,Texas' (2011) van Bavo Defurne. Hij speelde ook in 'Rox' en nu in 'Familie' ‼

Hij vertelt in Story dat hij homo is. Een geheim was dat nochtans niet. Niet voor vrienden en familie en ook niet voor volgers op Twitter en In- stagram. Zo publiceerde hij foto's van de Gay Pride van Madrid.
                       
     
                       
"Mijn moeder wist 't bij wijze van spreken eerder dan ik, als mama voel je blijkbaar zoiets aan", vertelt Jelle over zijn coming-out. "Ook de rest van mijn familie en mijn naaste vrienden deden hier absoluut niet moeilijk over. Uiteraard waren ze wel verrast en sommigen hadden misschien een ander toekomstbeeld, maar het is mijn leven en ik wil dat leiden op een manier waar ik zelf gelukkig mee ben".

Jelle leerde zijn vriend kennen tijdens het uitgaan. Het is nog pril. Het lief heeft Marokkaanse roots en is thuis niet uit de kast  Daarom wil hij anoniem blijven. 


bronnen: ZiZo-Magazine.be / HLN.be – Story / YouTube.com