maandag 28 december 2015

VS - Virginia - 'Drew Inge' | Homoseksuele kapper aangevallen op Kerstavond



Wij hopen dat jullie allemaal een fijne kerst hebben gehad, maar voor deze man lag dat helaas anders. De kerstavond van de Ameri- kaanse Drew Inge veranderde in een hel toen hij op gruwelijke wijze werd aangevallen en vastgehouden – in zijn eigen huis.

Het slachtoffer, dat kapper is van beroep, plaatste een foto op Instagram van de verwondingen die hij aan de aanval overhield. "Ik snap niet waarom, maar ik ben aangevallen, geslagen, vastgehouden en gestoken met een metaal object", schrijft hij onder de foto.

De homoseksuele kapper werd vastgehouden in zijn eigen badkamer. De aanvaller sloeg in op zijn kaak terwijl hij hem uitmaakte voor 'faggot'. Toen Drew Inge zich probeerde te verschuilen achter het douchegordijn, brak de dader de stang van het gordijn in tweeën en stak het gebro- ken eind in het oog van het slachtoffer. Daarnaast braken zijn vingers toen de dader de deur dichtsmeet tijdens een ontsnappingspoging.

Uiteindelijk lukte het om van de dader te ontsnappen en schakelde Inge de politie in. De aanvaller is inmiddels gearresteerd.

Ondanks alles, blijft Inge positief. "Ik zal een tijdje niet kunnen werken en ik weet niet hoe lang het gaat duren voordat mijn vingers genezen zijn, maar ik zal weer haar gaan knippen. Ik laat me door niets of niemand stoppen".

bronnen: OUT.tv / Instagram.com


I had to delete the story due to legal reasons, I'm being advised that it may not be good to even post photos. I'm mad because I don't see anything wrong with being open and honest about what happened. It's makes no sense to me why, but needless to say I was attacked, beaten, held against my will, stabbed in the face with a metal object and am now recovering. I won't be able to work as one of the injuries I sustained was my fingers I use to cut hair being crushed. Im having dental work to have teeth that were stomped out of my face fixed. Sorry I can't put details on here. But I'm keeping this here as a reminder of the strength I have, the passion for life, and the miracle that I am alive. When you keep things private and don't say anything, you give those things power over you, and I don't like that. I will be out of work for a while, and I don't know the extent of damage done to my fingers but I will be back to do hair in a few weeks hopefully, and I won't let anything stop me. I'm so overwhelmed with the love I have felt, and I honestly can't believe the way I am perceived by my friends and family. I'm including the link to a donation page to help with my medical bills and other expenses in my bio!! Thank you all for the support and love, you're amazing. ❤❤️❤️
Een foto die is geplaatst door Robert Drew Inge ✂ (@hairbydrewinge) op