donderdag 17 september 2015

Roy Donders - De stylist van het Zuiden | "Ik sluit mij af voor de Homowereld"

Het leven van Roy Donders ligt sinds de start van zijn succesvolle realityserie twee jaar geleden op straat. Toch zijn er nog een paar dingen die we nog niet weten van de krullenbol. En dat blijft zo. "Ik ben totaal niet exhibitionistisch ingesteld en zal nooit naakt of met mijn gelachtsdeel bij de TV-kijkers in de huiskamer te zien zijn".

Dat vertelt de open Brabander vandaag in het Algemeen Dagblad. "Mijn leven is door de serie een open boek. Ik laat bijna alles zien in de realityserie", vertelt Royke. "Dat hoort nu eenmaal zo bij het TV-genre. Toch houd ik bepaalde zaken zorgvuldig voor de buitenwereld verborgen".

Roy weet dat er, niet nader te benoemen, collega's zijn die daar niet zo moeilijk over zullen doen en desnoods in hun blote kont of piemel voor de camera gaan staan. Maar Roy ?! Die zou zoiets niet doen. "Ik gruwel van alles wat met seksisme te maken heeft".

Ik sluit me misschien iets teveel voor de homowereld af
Dat de RTL 5-ster op jongens valt weet inmiddels iedereen. Toch loopt hij er niet mee te koop. "Je zult me nooit zien in gay-georiënteerde uitgaansgelegenheden". En dat heeft een reden volgens Roy. "Ik wil mezelf niet in een hoekje plaatsen. In mijn geval gaat dat redelijk ver. Ik sluit me misschien iets teveel voor de homowereld af".

Marvin en ik zijn enorme huismussen
Roy is inmiddels alweer een tijdje dolgelukkig samen met zijn grote liefde Marvin. De twee lijken voor elkaar gemaakt. "Hij houdt, net als ik, ook niet van stappen en tot diep in de nacht doorzakken in de kroeg", vertelt de realityster aan de krant. "Marvin en ik zijn enorme huismussen. Niet alleen omdat we ons daar lekker bij voelen, maar ook omdat we behoefte hebben aan noodzakelijke ontspanning door onze hectisch leventjes. Op die rustige momenten zitten we lekker een filmpje te kijken op de bank. En ja, af en toe dragen we dan ook een huispak".

Zie ook:  
bronnen: RTL·Nieuws.nl – Boulevard / AD.nl – Algemeen Dagblad / YouTube.com