donderdag 6 augustus 2015

Amsterdam – Gay Pride | Zwangere Loesje: "Mensen, doe niet zo Homofoob" ‼

Loesje (29) voer afgelopen zaterdag mee met de Canal Parade en trok de aandacht met een mooie tekst op haar zwangere buik: 
"I don't care if she's Gay". 

De reacties waren zo mooi ‼ Mensen op andere boten maakten hartjesgebaren naar me, ze 'gooiden' kusjes en wierpen zelfs roosjes naar me, zegt Loesje tegen LindaNieuws.

Homo of Hetero
Loesje is hetero, 26 weken zwanger en weet dat het een meisje wordt. Ze voer zaterdag met vrienden mee door de Amsterdamse grachten. Mijn vriendin Valerie was in de weer met oogpotloodjes en zei "kom, laten we nog wat leuks op jouw buik schrijven". Samen hebben we toen deze tekst bedacht, zegt Loesje. Want of ze nou homo of hetero wordt, dat maakt me echt niets uit.

Statement
"Ik wilde wel een statement maken, ja", zegt Loesje. Zeker na dat drama een paar dagen eerder in Jeruzalem. Ik dacht, jezus mensen, doe niet zo homofoob. Iedereen is op dezelfde manier ter wereld gekomen en iedereen gaat er op dezelfde manier weer uit.

De foto
De actie van Loesje werd prachtig vastgelegd. "Die foto zal wel in een albumpje komen", zegt Loesje.

bronnen: LindaNieuws.nl – L'Homo / Facebook.com – Darren Fotografie



Persoonlijk vind ik onderstaand foto krachtig en prachtig. Genomen op gay parade 2015Wie kent haar ? Zou het ons...
Posted by Darren Fotografie on maandag 3 augustus 2015