woensdag 16 april 2014

GTST - Bing Mauricius | Everon Jackson Hooi (Bing) komt eindelijk Uit de Kast

Na alle geruchten en speculaties is het hoge woord er dan eindelijk uit: Everon Jackson Hooi is homo. De GTST-acteur komt vandaag officieel uit de kast in het blad l'Homo.
Eindelijk mag iedereen het weten: Everon Jackson Hooi valt op mannen. De GTST-acteur deed lange tijd geheimzinnig over zijn liefdesleven. Morgen doet de 32-jarige acteur uitgebreid zijn verhaal in l'Homo, de glossy van Linda de Mol. "Ik vertel nu in één keer en éénmalig mijn verhaal. Ik wil genuanceerd vertellen hoe ik me al die jaren heb gevoeld".
Zijn geaardheid was lange tijd voer voor speculaties, vooral ook omdat Everon er zelf maar mondjesmaat iets over wilde zeggen, waarbij hij de geruchten overigens nooit ontkende of bevestigde. Dat duurde Wilma Nanninga in 2012 kennelijk te lang. Zij schreef een artikel in de Telegraaf over Everon Jackson Hooi waarin ze stelde dat de acteur 'met jongens slaapt'. "Ik geloof dat als heel Hilversum erover praat dat hij uit de kast is, het enige wat ik hoefde te doen is vertellen wat iedereen al heeft gehoord', aldus Wilma's motivatie voor haar publicatie.
Everon Jackson Hooi reageerde als door een wesp gestoken en vond het stuk, waarin ook nog eens gesuggereerd werd dat hij het zou doen met een aantal GTST-collega's, 'beneden alle peil'.
bron: RTL·Nieuws.nl
Everon Jackson Hooi (Bing) uit GTST komt Uit de Kast
Na verschillende geruchten over de seksuele voorkeur van Everon Jackson Hooi, is het nu zeker: hij is homo. De acteur uit de soap Goede Tijden Slechte Tijden, waarin hij de rol speelt van Bing Mauricius, is vandaag officieel uit de kast gekomen in het blad l'Homo. Dat meldt RTL Nieuws.
De acteur deed lang geheimzinnig over zijn liefdesleven, maar doet donderdag uitgebreid zijn verhaal in l'Homo, de glossy van Linda de Mol. Het blad werd woensdag gepresenteerd.
Everon liet zich eerder nooit uit over zijn geaardheid, waardoor daarover meerdere keren gespeculeerd werd. "Ik vertel nu in één keer en éénmalig mijn verhaal. Ik wil genuanceerd vertellen hoe ik me al die jaren heb gevoeld'', aldus Everon. "Ik maakte mezelf steeds gekker", zo stelt de soapie in het blad. "Ik heb te lang een dubbelleven geleid".
bron: MetroNieuws.nl / YouTube.com