donderdag 10 augustus 2017

Genderneutraal vakantiekamp - Zet 'm op jongens, meisjes en alles ertussenin

Gemert – (Gaymert) – HoJoKamp  →  "Zet 'm op jongens. En meisjes. En alles ertussenin". Op het HoJoKamp van stichting OutWay in Gemert is iedereen welkom ‼  Het is een vakantiekamp voor jongeren tussen de 13 en 25 jaar. Ze lopen rond met homo-, biseksuele- en/of transgender gevoelens.

72 jongeren hebben zich ingeschreven. "Hier hoef je niets uit te leggen. Je bent eens een keer niet in de minderheid. Het is een grote feestweek" ‼, zegt Alex Hermans uit Amsterdam ‼  Hij is tweeëntwintig en transgender. "Ik ben geboren met het lichaam van een meisje, maar ik voel mij een jongen en dat ben ik nu ook. Het bevalt mij goed omdat ik nu mijzelf kan zijn".
                                             
                                          
Lees verder op de website van OmroepBrabant.nl:  "Zet 'm op jongens. En meisjes. En alles ertussenin" - Genderneutraal vakantiekamp ‼

Zie ook:  
Vijftiende HoJokamp in Gemert ‼  /  Vijftiende editie HoJoKamp in Gemert   
Gendergedramwatch | "Genderneutraal 'HoJo' zomerkamp voor kinderen"

Eerder geplaatst op GayNieuws.blogspot.nl:
  OutWay - HoJoKamp - Augustus 2017 | "Schrijf je nu in voor HoJoKamp 2017"   

bronnen: OmroepBrabant.nl / Twitter.com – Gemert-Bakel / OmroepBrabant.nl – Video