maandag 12 juni 2017

Amerika | Kevin Spacey maakt bij Tony Awards grappen over Homo-geruchten

Amerika  →  Tijdens zijn openingsnummer als presentator van de Tony Awards, grapte 'Kevin Spacey' zondag over de geruchten dat hij zijn homoseksualiteit verbergt.

De 'House Of Cards'-acteur zong een medley van nummers uit de genomineerde theaterproducties. Toen hij, gekleed als 'Norma Desmond' uit Sunset Boulevard – het nummer As If We Never Said Goodbye zong – onderbrak hij het nummer met een knipoog na de woorden "I'm coming out", de Engelse uitdrukking voor Uit de Kast komen. "Wacht, nee nee nee nee", grapte de acteur.
                                  
        
                                    
Oscars
Kevin Spacey heeft zijn liefdesleven altijd buiten de schijnwerpers gehouden. In 2000 nam hij zijn toenmalige vriendin Dianne Dreyer mee naar de Academy Awards en zei hij dat hij van haar hield in zijn speech toen hij een Oscar won voor zijn rol in American Beauty, maar toch bleven geruchten dat Kevin Spacey op mannen viel de ronde doen.

In 2010 veronderstelde een journalist van The Daily Beast tijdens een interview dat 'Kevin Spacey' homo was, en vroeg de acteur waarom hij dat niet uitdroeg. Kevin Spacey antwoordde daarop dat hij recht heeft op privacy en voegde daaraan toe: "Mensen hebben verschillende redenen om hun leven te leiden zoals ze dat willen  Dit is een grens die ik niet overga, en dat zal ik nooit doen. Niemands persoonlijke leven dient het publiekelijke belang. Ik leef niet in een leugen. Ik ben anders dan sommige mensen zouden willen dat ik zou zijn".

Zie ook: