zaterdag 21 januari 2017

VS - Makonnen Sheran | Amerikaans rapper 'ILoveMakonnen' komt Uit de Kast

Amerika – (I Love) 'Makonnen Sheran'    De 27-jarige Amerikaan Makonnen Sheran, beter bekend als de Amerikaanse rapper en zan- ger ILoveMakonnen, is onlangs op sociale media Uit de Kast gekomen  De uit Atlanta afkomstige zanger werd vooral bekend doordat de Canadese rapper Drake een remix maakte van zijn nummer "Tuesday". Sindsdien staat Makonnen Sheran onder contract bij 't label 'OVO Sound' van Drake.
                                     
                                               
Gisteren plaatste de 27-jarige ILoveMakonnen op Twitter het volgende bericht: "Als mode icoon kan ik - Makonnen Sheran - je van alles ver- tellen over anderen hun kasten, maar nu vertel ik over die van mij, het is tijd - ik kom er uit.  En vermits jullie allemaal houden van nieuws heet van de naald, wel hier is wat nieuws, "ik ben homo", en nu heb ik jullie verteld over mijn leven zodat jullie ook kunnen verder gaan met dat van jullie".
                                       
  
                                                 
De meerderheid van de reacties op het nieuws van zijn meer dan '290.000 Twitter volgers' was positief, maar toch waren er ook best veel nega- tieve reacties, sommigen lieten weten dat ze per meteen stopte om de zanger te volgen, anderen maakte homofobe of racistische opmerkingen. Het is dan ook niet verwonderlijk dat slechts een handjevol rappers uit de kast is.

Zie ook:
bronnen: HoLeBi.info.nl / Twitter.com - Oceanic Makonnen / YouTube.com