woensdag 19 november 2014

Genoeg Homo·moeders → Henny Huisman wil de eerste Homo·vader worden ‼


Henny Huisman vindt het verschrikkelijk dat de intolerantie tegenover homoseksuelen toeneemt. De presentator wil zich inzetten tegen dit onrecht en de eerste 'Homo-vader' van Nederland worden.
"Nederland wordt, door vele invloeden van buitenaf, steeds intoleranter", zegt Henny tegen Story. "Ik wil de eerste Homo-vader zijn die een vuist maakt". Volgens de presentator is Nederland veranderd van een tolerant en modern land naar een land waar je 'als homoseksueel in een steegje in elkaar gerost kunt worden'.
En Henny voelt zich geroepen te helpen. "Ik heb nu eenmaal een zwak voor homoseksuelen, dat moet ik eerlijk bekennen. André van Duin, Gerard Joling en Jacques d'Ancona behoren tot mijn beste vrienden".
Huisman vindt zichzelf wel geschikt voor de rol van Homo-vader, omdat hij hetero is. Ik weet niet of de homoseksuele wereld op mij zit te wachten als Homo-vader. Maar het liefst zou ik op de komende Gay Pride met mijn vrouw Lia en allemaal homo's en lesbiennes om ons heen verschijnen met een groot bord waarop staat "Henny Huisman: Homo-vader" ‼
Zie ook: 
Henny Huisman wil eerste 'Homo-vader' worden  /  Genoeg Homo-moeders → Henny Huisman wil de eerste Homo-vader zijn    
Wordt Henny Huisman de eerste 'Homo-vader' ?!  Henny Huisman wil 'Homo-vader' worden  /  Hennie Huisman → Website
bronnen: Show.nl / Story.nl / YouTube.com