zaterdag 13 april 2024

Naomi - Anna - Opgebiecht | "Alleen ik weet dat mijn gelovige zus Lesbisch is"



Naomi (32): "Mijn jongste zus 'Anna' is precies tien jaar jonger dan ik. We hebben een goede band, zijn altijd close geweest en gaan met elkaar om als beste vriendinnen. We komen uit een groot gezin, mijn ouders zijn gelovig. Wij zijn dat ook wel, maar ik merk dat het geloof bij mij veel minder diep zit dan bij mijn ouders" ‼ 

"Ik vind dat je alles best met een korrel zout mag nemen en mag aanpassen aan 2024, want sommige dingen zijn niet meer van deze tijd. M'n man en ik gaan wel wekelijks naar de kerk en Anna ook. Ze wordt niet gelukkig van het geloof; ze gaat uit plichtsbesef, omdat we zo zijn opgevoed. De belangrijkste reden dat Anna grote moeite heeft met het geloof, is dat ze "Lesbisch" is. Dat heeft ze me onlangs in vertrouwen verteld. Ik ben de enige die het weet, ze durft er niet voor uit te komen".
                                        
                                             
"Anna heeft wel vriendjes gehad, maar nooit serieus. Ze voelde zich nooit goed in een relatie, maar begreep niet waarom. Als iets te serieus werd, dan was zij degene die het afkapte. Anna vertelt mij alles en ik heb haar weleens gevraagd waarom ze zo bang leek voor de liefde. Ze wist het niet. Ze vond in een relatie nooit wat ze zocht en bekende dat ze betwijfelde of ze ooit verliefd was geweest".

Lees verder op de website van Flair.nl:  Opgebiecht | "Alleen ik weet dat mijn gelovige zus Lesbisch is" ‼

bronnen: Flair.nl / Facebook.com – Flair.nl