zondag 14 april 2024

Muziek – Queer Popartiest: 'Kiri Mioki' | "Ik Houd Mijn Geld Wel In Mijn Zak" ‼


"Ik Houd Mijn Geld Wel In Mijn Zak" is de titel van de nieuwe single van Queer popartiest "Kiri Mioki". Het liedje is een vertaling van Sam Smith's megahit "Money On My Mind", die Kiri niet zuinig onder handen heeft genomen ‼

Wellicht ken je "Kiri Mioki" misschien al van zijn eerdere projecten waarbij hij een nummer van "Kylie Minogue" hertaalde in "Ik Wil Jou Fucking Graag In Mijn Bed". Of van zijn nummer "Go PrEP" ‼, waarbij hij gebruik maakte van de "Village People" klassieker 'Go West'.

Lees verder op de website van Gaykrant.nl:  Kiri Mioki | "Ik Houd Mijn Geld Wel In Mijn Zak" ‼

Zie ook:  Kiri Mioki houdt zijn geld wel in zijn zak | "Bekijk Z'n Nieuwe Video" ‼   Kiri Mioki → Instagram ‼  /  Kiri Mioki → Facebook ‼

bronnen: Gaykrant.nl / YouTube.com