vrijdag 11 augustus 2023

Arcade van Duncan Laurence is: meer dan miljard keer beluisterd via Spotify ‼



Duncan Laurence – Arcade  →  Het winnende songfestival-liedje van 2019, Arcade van Duncan Laurence, is op Spotify meer dan een miljard keer beluisterd

Daarmee treedt het nummer tot de zogenoemde 'Billions Club' van de streamingsdienst. Duncan Laurence is de derde Nederlandse artiest die dat gelukt is. DJ's Tiësto (met het nummer "The Business") en Martin Garrix (met "In The Name Of Love" en later met "Scared To Be Lonely", met 'Dua Lipa') gingen hem voor.
                              
        
                                
"Ik moest mezelf echt even knijpen om te zien of ik de afgelopen jaren niet gedroomd hebt. Maar het is echt waar", schrijft Duncan Laurence op Instagram. "Ik ben dankbaar dat dit nummer, dat ik recht uit mijn hart heb geschreven, een plek heeft bemachtigd in de Billions Club".

Lees verder op de website van RozeGolf.net:  "Arcade van Duncan Laurence miljard keer beluisterd via Spotify" ‼

Kijk voor meer artikelen met betrekking tot "Duncan Laurence - Arcade - Miljoen keer beluisterd" op:  Google.com  en/of  Bing.com 

bronnen: RozeGolf.net / YouTube.com / Facebook.com  RozeGlf.net