zondag 3 april 2022

Doorn | Quinten (18) zet TikTok-account in om te praten over: zijn geaardheid



"Het is een nog altijd een taboe, zeggen dat je Homo- of Biseksueel bent". En daar wil de pas 18-jarige 'Quinten Verschure' uit Doorn verandering in brengen met zijn "TikTok"-account waar hij meer dan 765.000 volgers heeft. "Ik heb een groot publiek en daar wil ik graag een positieve invloed op uitoefenen"

Quinten Verschure probeert die invloed uit te oefenen door over z'n geaardheid te praten en er menig TikTok-video's over te maken. Zo is hij on- derdeel van TikTok campagne #JouwSuperkracht. Hier wordt de "LGBTIQ+"-community belicht door verhalen van TikTok-makers, waaronder dus Quinten Verschure zelf. "Vroeger dacht ik altijd dat ik er niet veel video's over zou maken en er niet teveel over naar buiten zou treden ‼  Maar als ik nu zie wat ik teweeg kan brengen door er juist over te praten, ben ik blij dat ik er nu veel mee bezig ben". 
                              
                            
Lees verder op de website van RTV·Utrecht.nl:  "Quinten (18) zet zijn populaire TikTok-account in om te praten over zijn geaardheid" ‼

Zie ook:  Met bijna een miljoen volgers op TikTok is Quinten (18) een inspiratie voor jongeren om Uit de Kast te komen ‼   


bronnen: RTV·Utrecht.nl / YouTube.com / Twitter.com – RTV·Utrecht.nl