donderdag 25 februari 2021

Brazilië · Transgenders | "Tweeling ondergaat samen een geslachtsoperatie" ‼



Voor het eerst heeft een identieke tweeling samen een geslachtsoperatie ondergaan ‼  Chirurg José Carlos Martins voerde de vijf uur durende ingreep uit met een dag verschil. "We hebben ons nooit een jongen gevoeld", duiden Mayla en Sofia (19) hun beslissing.

De opmerkelijke transformatie 'transitie' vond een week geleden in Brazilië plaats. In een video-interview met persagentschap 'AFP' steken beide jongedames hun euforie niet onder stoelen of banken. "Ik heb mijn lichaam altijd graag gezien, maar mijn geslachtsdeel was een doorn in het oog. Ik hoopte vurig dat God me alsnog in een vrouw zou veranderen", aldus Mayla. Toen ze het eindresultaat zag, moest ze dan ook huilen.
                        

                                
Lees verder op de website van HLN.be:
Identieke tweeling ondergaat samen geslachtsoperatie | "We hebben ons nooit een jongen gevoeld" ‼  

Zie ook:  Brazilië | "Transgender tweeling samen onder het mes"  /  Brazilië | "Tweeling ondergaat samen een geslachtsoperatie"

bronnen: HLN.be – Het Laatste Nieuws / DailyMail.co.uk / Twitter.com – HLN.be