donderdag 30 januari 2020

Nikkie Tutorials | De politie en ik weten wie de chanteur is → stop heksenjacht

Nikkie 'Tutorials' De Jager  →  In een nieuwe video op haar kanaal heeft YouTube-ster Nikkie De Jager voor het eerst in detail verteld hoe de weken na haar Coming-Out als 'Transgender-vrouw' waren ‼  Zo vertelt de beauty-vlogger dat ze twee dagen niet naar buiten durfde te gaan en laat ze zich uit over de persoon die haar chanteerde.

Nikkie 'Tutorials' De Jager vertelde haar verhaal tijdens een, hoe kan het ook anders, make-up tutorial op haar kanaal. "De nacht dat ik de video uploadde was ik het angstigst, nerveust en gestrest dat ik ooit ben geweest. Dat gevoel was zo duister" ‼

Lees verder op de website van OUT.tv:  Nikkie Tutorials over chanteur | "De politie en ik weten wie het is" ‼ 
                                                           

                                           
Zie ook:

Eerder geplaatst op GayNieuws.blogspot.com:
•   Uden 'Nikkie De Jager' | "Nikkie zit vandaag op de bank bij Ellen DeGeneres"  
•   Nikkie De Jager wordt na Coming-Out als Transgender geroemd als rolmodel ‼

bronnen: OUT.tv / Facebook.com – OUT.tv / YouTube.com