dinsdag 4 december 2018

Tilburg – Roy Donders | Kledingwinkel van de 'Stylist van het Zuiden' is failliet

Tilburg  Rojami's  →  De kledingwinkel van Roy Donders is failliet. De ondernemer – bekend van de realityserie Roy Donders: 'Stylist van het Zuiden' – heeft zelf het faillissement van Rojami's aangevraagd en vanochtend heeft de rechtbank Zeeland–West-Brabant dit goedgekeurd, bevestigt een woordvoerder van de rechtbank.

Het faillissement valt de 27-jarige Roy Donders zwaar   "Mijn hele ziel en zaligheid zit in die winkel, jaren van mijn leven en dat van mijn familie zitten erin", zegt hij tegen DeTelegraaf. "Ik weet het allemaal niet, mijn succes lijkt ook mijn ondergang te zijn geworden".

Lees verder op de website van NOS.nl:  "Kledingwinkel 'Stylist van het Zuiden' Roy Donders failliet"
                                                                  
        
                                                                     
Zie ook: