woensdag 8 februari 2017

UK - Attitude - "We're going Dutch" ‼ | "Nederland krijgt nieuw Gaymagazine"

Engeland    Het populaire Britse gaymagazine Attitude komt naar Nederland. Het grootste tijdschrift voor homo's in Groot-Brittannië zegt op haar website "We're going Dutch" ‼  Op de eerste Nederlandse editie  die vanaf 24 februari verkrijgbaar is  siert Jett Rebel op de cover ‼  'Attitude' bestaat al sinds 1994 en heeft in Groot-Brittannië al vele spraakmakende edities uitgebracht.  In 't blad heb- ben interviews gestaan met onder meer David Beckham, Madonna, Daniel Radcliffe, Lady Gaga, Elton JohnCher & Robbie Williams   Ook brengt 'Attitude' actueel nieuws, reisverhalen en achtergronden rond het thema lifestyle.
                                 
                                   
In de eerste Nederlandse editie een interview met de Nederlandse zanger en componist Jett Rebel.  Hij laat onder meer weten het niet te begrij- pen waarom mensen zich tegenwoordig nog zo druk maken over de seksuele geaardheid van iemand en waarom homoseksualiteit voor sommigen nog altijd aanstootgevend is ‼  "Ik krijg vaak vragen over mijn eigen seksuele geaardheid  maar mijn message is juist dat het daar niet om draait ‼ Iedereen zou eruit mogen zien hoe hij eruit wil zien. Dat ik als 'heteroseksuele' jongen in een jurk rondloop, is mijn manier om te zeggen: alles zou mogelijk moeten zijn".

Klik HIER voor meer informatie over de Nederlandse uitgave van Attitude.
                                
                                      
bronnen: GaySite.nl / Twitter.com – GaySite.nl / Telegraaf.nl – Video