dinsdag 10 februari 2015

Puerto Rico | "Zanger Ricky Martin heeft Road Babies" (zijn 6-jarige tweeling)


Zanger 'Ricky Martin' werd in 2008 alleenstaande papa van tweeling zoontjes 'Matteo' en 'Valentino' die nu zes jaar oud zijn. Martin had een tijdje een relatie maar is nu al weer een hele tijd single. In een interview vertelt Ricky Martin waarom zijn kinderen zoge- naamde 'Road Babies' zijn, aldus HuffingtonPost.com en HoLeBi.info.

Ricky Martin, 43, is een bezig mannetje. Vorig jaar was hij te zien in 'The Voice of Mexico' en 'The Voice of Australia', werkte hij aan een studio album, gaf hij concerten, en huldigde een school en centrum in om kinderen te helpen die slachtoffer zijn van geweld of misbruik in Puerto Rico, z'n thuisplaats. Zijn altijd drukke leven, en steeds onderweg zorgt er voor dat zijn kinderen zogenaamde Road Babies zijn. Dat wil zeggen dat de twee- ling altijd bij hem is en dus mee reizen van plaats naar plaats.

"Ik kan ze gewoon niet alleen laten. Ik kan zelfs niet goed werken zonder dat ze in mijn buurt zijn. Ze plakken eigenlijk aan mij vast", lacht de zan- ger. Die verder toegeeft dat hij zich soms wel eens zorgen maakt over het feit dat de jongens altijd bij hem zijn en overal mee naar toe gaan, naar concerten, evenementen, kortom naar overal. "Soms, als ik in Los Angeles ben en ik moet naar Hong Kong voor 24 uur, dan laat ik ze wel eens bij hun moeder. Maar jammer genoeg zijn mijn twee jongens cowboys die geboren zijn op tournee en niets anders kennen. Sommige mensen zeggen, Ricky je kinderen hebben stabiliteit nodig, dan zeg ik, 'ik ben hun stabiliteit', ze voelen zich zelfs onveilig als ik er niet ben".

Het opvoeden van kinderen geboren uit een draagmoeder zorgt soms voor unieke uitdagingen. Maar Martin weet overal een antwoord op. Zo vroe- gen zijn jongens op een keer of ze samen in zijn buik hadden gezeten. Hij antwoordde dat ze altijd in zijn hart zaten en daar altijd zullen zitten. Verder vertelde jij ook dat ze in de buik van een lieve vrouw zaten waar hij veel om geeft, en dat zij haar buik leende aan papa, waarna ze meteen na de geboorte in papa's armen werden gelegd. De jongens reageerden van: 'Oke", en gingen verder spelen. Vandaag komt Martin's Spaanstalige album 'A Quien Quiera Escuchar' (Voor Wie Luisteren Wil) uit.

Zie ook:  Ricky Martin is zanger, jurylid en alleenstaande papa

bronnen: HoLeBi.info / HuffingtonPost.com / YouTube.com