vrijdag 27 februari 2015

Brit Awards 2015 | "Madonna valt zich een whiplash - of was het een stunt" ?!

Arme Madonna.  Aan het begin van haar optreden op de 'Brit Awards 2015' ging ze keihard onderuit. Hoewel ze haar show vol verve afmaakte, bleek dat ze een lichte whiplash heeft opgelopen.

Hoewel criticasters beweren dat haar val een goed ingestudeerde stunt is van de zangeres, vertelde Madonna later aan Jonathan Ross dat ze toch harder was gevallen dan ze aanvankelijk liet weten op Instagram. Aan haar kont had ze geen pijn, maar wel aan haar hoofd. 's Nachts kwam er ieder uur iemand even checken of ze nog wel ademde.

De val werd veroorzaakt door 'een cape van Armani', die niet op tijd los schoot. Madonna vertelde verder aan Ross dat haar show totaal mislukt was. "Het was een nachtmerrie. Ik wil fantastisch zijn. Ik repeteer alles wel honderd keer, zodat alles perfect is wanneer ik optreed. Ik wil magie maken. Ik heb nu het tegenovergestelde gedaan. Ik heb een horror-show neergezet".

Madonna vliegt momenteel de wereld rond om haar album 'Rebel Heart' te promoten, dat begin maart verschijnt. Ook geeft ze allerhande inter- views. In het Amerikaanse blad 'Rolling Stone' vertelt ze onder meer over ageism, oftewel discriminatie op basis van leeftijd. Een Brits radiostation wil Madonna's single 'Living For Love' niet draaien omdat de zangeres niet in het profiel past vanwege haar 56-jarige leeftijd.

Zie ook: 
Madonna's val tijdens de Brit Awards 2015  Madonna valt achterwaarts van trap       
Madonna pareert spotten met haar leeftijd: "Niemand zou dat met Homo's durven"

bronnen: Winq.nl / Ooyala.com / YouTube.com