dinsdag 14 januari 2014

TV | "Goede Tijden Slechte Tijden maakt zich op voor eerste Homohuwelijk" ‼

Goede Tijden Slechte Tijden  Homohuwelijk  →  Nog even en de fans van Goede Tijden Slechte Tijden zijn getuige van het eerste homohuwelijk. Lucas Sanders, gespeeld door Ferry Doedens en Menno Kuiper, vertolkt door Dave Mantel, stappen in het huwelijks- bootje.

"Het is iets heel raars", zegt Dave tegen RTL Boulevard. "Je staat daar wel in pak en alles is mooi. Er staan allemaal cameramensen omheen en Carolien en Marly", verwijst de acteur naar zijn medespelers in GTST. Het jawoord geven bleek nog niet zo'n hele eenvoudige stap: "We hebben het een stuk of 7 keer moeten geven, maar vooral de eerste keer voelde heel raar".

Voor Ferry was 't soms wel eens verwarrend om te combineren met thuis: "Ja schat, ik ga even liefde maken met een andere man", zei hij dan thuis tegen zijn echte vriend. Of het beeldbuishuwelijk een goede oefening geweest is, weet de 23-jarige acteur niet: "Ik weet niet of ik in het echt ga trouwen". Bij Dave ligt dat wat anders: "Sinds januari woon ik samen en ik denk wel dat het er ooit van gaat komen. En ook kinderen", voegt de 32-jarige Dave er aan toe.

Een absoluut hoogtepunt van het GTST-huwelijk is een verrassingsoptreden van de Backstreet Boys: "Het zijn hele relaxte gasten", vertelt Dave enthousiast. Ook Ferry heeft genoten van het trouwfeest, maar zegt er nog wel even bij dat hij geen enorme fan is van de band.

bronnen: Weekend.nl / YouTube.com