zondag 26 januari 2014

GaySite.nl - Mieke - GayGossip → Column ‼ | Mieke: "Like ..." !!!

Exclusief voor GaySite.nl heeft Mieke de afgelopen twee weken de roddelbladen uitgeplozen, op zoek naar homo-nieuwtjes. Om de week vult ze deze rubriek en ze laat haar eigen commentaar niet achterwege ... !!!

Lieve lezers,
x
Hebben jullie ook zo'n hekel aan januari ?! Donker, mistroostig, koud, nat en al je goede voornemens zijn al in de prullenbak verdwenen voor je bent begonnen. Zo wilde ik in het nieuwe jaar aan zelfontplooiing gaan doen. Want is zelfontplooiing niet goed voor mijn rimpels en rollen ?! Mijn gewicht zal altijd wel een probleemgebied blijven dus daar ga ik niet meer te zwaar aan tillen. Ook het dagelijks contact met mijn beste vriendin Sauvignon ga ik niet verbreken. Drinken mag dan wel je leven halveren, je ziet wel dubbel zoveel. Waarom goede voornemens als je zelf tevreden bent met hoe iets is ?! Mensen in mijn omgeving ergeren zich groen en geel aan het feit dat ik overal te laat kom. Kan ik er wat aan doen dat ik chronisch vastzit in het geslachtsverkeer.

Wie daar over mee kan praten is Onno Hoes. Om even bij te komen van alle roddel en achterklap, trakteerde de burgemeester zichzelf en zij-van-Verlinde-de-roddelrammelaar op een vakantie. Natuurlijk volledig mogelijk gemaakt door onze belastingcentjes. Voor de mensen die de afgelopen maanden in een Freggelgrot hebben geleefd: Onno, de getrouwde burgemeester (52) van Maastricht, werd al zoenend met een ander man (24) betrapt in een hotelbar. Voor Mieke is dit 'just an ordinary Saturday', maar van een publiek persoon, instituut, uithangbord en voor- beeld verwacht je toch wat meer jacquet ?! De repliek van onze zuidelijke burgervader: "Mijn vader was net overleden en ik was toe aan wat ontspanning".

Bewandel het Pieterpad, volg een cursus kringspierkantklossen voor beginners, bestorm de sluitspier van die Boulevardbitch van je met een sloopkogel, maar ga niet en plein public lopen huiglikken met een foetus ‼  Sommige dingen DOE je gewoon niet. Iemand met AD/HD zet je toch ook niet op een wachtlijst ?!

Over wachtlijsten gesproken. Mieke wacht al weken met smart op haar huispak van Roy Donders. Niet omdat ik die pakken zo mooi vindt, maar meer om de heb. Dat verklaart trouwens ook mijn trouwring en dubbele vetrol. Hoewel de glitters, pailletten, steentjes, tijger- en goudprintjes van Roy Dondersteen al mijn vriendinnen zou opkalefateren, moet ik bij die pakken toch steeds aan een spreekwoord denken: 'Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding'. Of in het geval van reality Roy: 'Al draagt een vrouw een huispak van Roy Donders om haar lijf, het is en blijft een overopgemaakt, doodgeblondeerd, zonnebankgecremeerd ordinair wijf'.

Dat kan natuurlijk niet gezegd worden over Waylon. Alleen al door zijn naam te schrijven doet mijn pen lekken. Mocht u het interesseren, en zo niet heeft u pech, Waylon en Ilse (noh, wat leueueueuk) DeLange zullen ons land gaan vertegenwoordigen tijdens 't aankomend Eurovisie Song- festival in Denemarken. Gelukkig weten we bij dit liedjesfestijn allemaal: 'Meedoen is belangrijker dan zingen'.

Tot slot een bericht waardoor mijn spiraaltje spontaan in mijn huig schiet: 'Marco Borsato is getroffen door een lichte TIA'. En om deze mega Mario te steunen worden we opgeroepen dit bericht massaal te 'liken' op Facebook. Really ?! Mensen worden getroffen door natuurrampen en miljoenen vechten tegen die kutziekte die kanker heet ‼ Like hun oneerlijke strijd ‼ Mieke heeft iedere ochtend last van een kater door een klein flesje Tia. Hoor je mij vragen om likes ?!

Dikke kus,  Mieke

bron: GaySite.nl