zaterdag 21 mei 2022

Lesbische Vrouwen | Boek - Eline Zegers - "Vrouwen Versieren Voor Vrouwen"

Eline Zegers – Vrouwen Versieren Voor Vrouwen  →  Ik weet het nog goed, die eerste keren dat ik naar de 'Gaybar' ging nadat ik "Uit de Kast" was gekomen. Telkens weer ging ik 'vol verwachting' naar binnen en telkens weer was ik teleurgesteld. Ik hoopte dat ik be– naderd zou worden door een leuke vrouw ‼ 

Met mannen had ik altijd best wat sjans, dus ik had verwacht dat het met de vrouwen ook wel goed zou komen. Viel dat even tegen: "Ik werd hele– maal niet benaderd" ‼ Ik snapte er niks van: "Zat mijn haar niet goed ?!  Zat er een vlek in mijn shirt" ?!

Na een tijdje ontdekte ik dat vrouwen vaak wachten tot de ander initiatief neemt. Ik zou dus zelf in actie moeten komen. Ik had alleen geen idee hoe dat 'moest' en klungelde maar wat aan. Ik voelde me net een 16-jarige puber in plaats van een 26-jarige vrouw. Uiteindelijk besloot ik me te verdie– pen in de werking van aantrekkingskracht.

Lees verder op de website van ZijAanZij.nl:  "Eline Zegers – Vrouwen Versieren Voor Vrouwen" ‼

Je koopt het boek – vanaf woensdag 18 mei 2022 – bij de plaatselijke boekhandel of online ‼  Uitgeverij: Bertram + De Leeuw Uitgevers ‼

Zie ook:  
Eline Zegers → Facebook  /  Eline Zegers → Instagram  /  Eline Zegers → Twitter  /  VrouwenVersierenVoorVrouwen.nl → Website ‼ 

bronnen: ZijAanZij.nl / Facebook.com – Eline Zegers