dinsdag 11 januari 2022

Uit de Kast als BI | Roos: Ik voel me steeds meer 'aangetrokken tot mannen' ‼



In mijn studententijd kwam ik Uit de Kast als "Lesbisch". Ik studeerde in Utrecht, mijn hele familie woont tot op de dag van vandaag op het platteland in Groningen. Mijn ouders zijn best modern, maar aan een 'Lesbische' dochter moesten ze wel erg wennen. Voordat ze mij, mijn seksuele geaardheid en mijn toenmalige vriendin accepteerden ging daar een paar jaar overheen ‼

Ik ben inmiddels 29 en vrijgezel. Ik woon in de 'Randstad' en heb een hechte vriendengroep, ook een soort familie. Ook in die 'familie' sta ik te boek als Lesbisch en dat klopte ook, tot voor kort. Nu voel ik me namelijk steeds meer aangetrokken tot mannen.

Lees verder op de website van ZijAanZij:  "Uit de Kast als Bi" ‼

bronnen: ZijAanZij.nl – Roos Reijbroek / YouTube.com