dinsdag 27 juli 2021

Tom Daley | "Trots om te zeggen dat ik 'Homo' en Olympisch Kampioen ben" ‼



Schoonspringer Tom Daley kwam gisteren in Tokio na het behalen van goud met een indrukwekkend statement over zijn geaardheid. "Ik voel me ongelooflijk trots om te zeggen dat ik een Homoseksuele man ben én Olympisch kampioen", sprak de 27-jarige Tom.

Met zijn partner Matty Lee veroverde Tom Daley olympisch goud bij 't synchroonduiken vanaf de 10-meter toren door in de finale de Chinese favorieten Chen Aisen en Cao Yuan te verslaan. Een prestatie waar hij als kind alleen maar van kon dromen ‼

Lees verder op de website van AD.nl:  Schoonspringer Tom Daley | "Trots om te zeggen dat ik Homo en Olympisch kampioen ben" ‼
                                            
        
                                        
Zie ook:
   Japan - Olympische Spelen - Tom Daley | "Trots om te zeggen dat ik Homo én Olympisch kampioen ben" 

bronnen: AD.nl – Algemeen Dagblad / YouTube.com / Facebook.com – AD.nl