donderdag 17 juni 2021

Acteur 'Love Victor' met de dood bedreigd vanwege spelen Homo–personage ‼



'Michael Cimino', de hoofdrolspeler van de serie 'Love Victor', krijgt regelmatig haatvolle reacties naar zijn hoofd geslingerd voor het feit dat hij een Homoseksueel personage speelt. En die reacties komen uit verschillende hoeken, zo vertelt acteur 'Michael Cimino' in het Britse magazine 'Attitude'.

"Ik heb meerdere Homofobe reacties ontvangen, wat ik eigenlijk ook al had zien aankomen ‼  Wat ik niet had verwacht, is dat ik deze reacties ook zou ontvangen van mijn bloedeigen familieleden", vertelt 'Michael Cimino', die zichzelf identificeert als Hetero.
                                           
        
                                      

Extra: 

bronnen: FilmTotaal.nl / Attitude.co.uk / YouTube.com / Twitter.com – Michael Cimino → Attitude Magazine