woensdag 18 november 2020

Rotterdam | Stylist Fred van Leer thuis overvallen en bedreigd met vuurwapen


Rotterdam  →  Stylist en TV-presentator 'Fred van Leer' is vanmorgen in zijn huis in Rotterdam overvallen door twee mannen die zich voordeden als "bezorgers van PostNL".  Ze zouden 'Fred van Leer' met een vuurwapen hebben bedreigd.  Fred heeft zich verweerd en raakte daarbij lichtgewond. Er is niets buitgemaakt ‼

In een Instagram-video vertelt 'Fred van Leer': "Ik had eigenlijk een leukere post willen maken vandaag, maar ik wil dat jullie van mij horen wat er gebeurd is. Ik ben overvallen en 'bedreigd met een vuurwapen', maar ik heb geen klappen gekregen". Wel zegt hij dat hij een gekneusde rib heeft opgelopen.

Lees verder op de website van NOS.nl:  "TV-presentator Fred van Leer thuis overvallen en bedreigd met vuurwapen" ‼
                                                     

                                                   
Zie ook:R'dam | "Fred van Leer thuis overvallen en bedreigd met vuurwapen"  /  Fred van Leer door overvallers bedreigd met vuurwapen

bronnen: NOS.nl / Facebook.com – Fred van Leer / Instagram.com – Fred van Leer