maandag 16 december 2019

Cornald Maas - 'Volle Zalen' | Alex Klaasen: "Holle Bolle Gijs is Homoseksueel"

Cornald Maas – Volle Zalen  →  'Efteling'icoon Holle Bolle Gijs is 'Homoseksueel'   Althans, daar is cabaretier Alex Klaasen heilig van overtuigd … ‼

In het reportageprogramma 'Volle Zalen' duikt Cornald Maas in het leven van bekende theaterpersoonlijkheden.  In een prachtige uitzending met Alex Klaasen lopen zij door de 'Efteling' en haalt Alex Klaasen herinneringen op aan zijn jeugd. En zijn Coming Out was volgens Alex Klaasen door Holle Bolle Gijs, de "Papier Hier"-roepende prullenbakken in het pretpark ‼

"Daar staat een Holle Bolle Gijs", zegt Alex als ze richting een van de Gijzen lopen. Dat is volgens mij de eerste Homoseksueel in m'n leven geweest Cornald is verbaasd en moet lachen: "Homoseksueel ?!  Stopte je er iets in" ?!  Alex verklaart: "Hij praat namelijk heel nichterig".
                                           
                                      
Als ze arriveren bij Wagen Gijs, zegt hij uit zijn gapende gat: "Ik vind het zo lekker jongens".  Voor Alex bewijst dat zijn punt alleen maar nog meer en hij doet een 'knappe imitatie' van hem. "Dat is toch een nicht" ?!  'Cornald Maas' zegt de associatie niet eerder te hebben gelegd   "Dit was mijn Coming Out, dit is mijn eerste liefde". Wagen Gijs vraagt hem vervolgens nog een paar keer of hij toch echt niet wat te eten heeft, maar helaas … ‼ "Ik heb niks, ik heb je vroeger alles al gegeven   De uitzending van Volle Zalen (het stukje over "Holle Bolle Gijs" is te zien vanaf 21:20 minuten) is te zien via deze link of klik op bovenstaande afbeelding.
bronnen: ShowNieuws.nl / YouTube.com