woensdag 4 december 2019

Coldplay–zanger 'Chris Martin' was als kind erg bang om Homoseksueel te zijn

Chris Martin was in zijn tijd op een christelijke kostschool doodsbang om Homoseksueel te zijn. In een interview met "Rolling Stone" vertelt de zanger van Coldplay dat hij zich zorgen maakte over z'n seksuele voorkeur, omdat hij dacht dat er iets mis was met Homo- seksualiteit.

"Ik was erg Homofoob, omdat ik dacht dat ik als Homoseksueel voor eeuwig verdoemd zou zijn", aldus de Coldplay-zanger.

                                             
Chris Martin herinnert zich dat de andere kinderen op de kostschool hem regelmatig een Homo noemden.  "Ik was doodsbang en ik liep een beetje gek. Ze vertelden me op een agressieve manier dat ze zeker wisten dat ik Homoseksueel was" ‼


Zie ook:

bronnen: NU.nl / RollingStone.com  Video / Twitter.com – NU.nl