dinsdag 3 september 2019

TV – Dotan komt Uit de Kast | "Zanger Dotan bevestigt relatie met zijn vriend"

Het was een roerige periode voor Dotan   In het programma Waar is de Mol ?!  vertelt hij over die periode en voor het eerst over zijn relatie met zijn vriend

In het programma Waar is de Mol ?!  vertelt Dotan dat hij nooit voor zijn geaardheid is uitgekomen, omdat het slecht zou zijn voor zijn carrière. Hij wist het al z'n hele leven, maar zei er nooit iets over. "Dat is me toch altijd wel een beetje bijgebleven", zegt hij daarover. "Het heeft me lang ge- kost om te komen waar ik nu ben en het van mezelf te accepteren en er happy mee te zijn".

Dotan kwam vorig jaar in opspraak toen bleek dat hij Nep-Accounts gebruikte die zich voordeden als fans. 
                                          

                                       
Dotan vertelt ook over het moment dat hij 'Uit de Kast' kwam bij zijn vader. Dat was lastig: "Het heeft lang gekost voordat hij het kon accepteren. Dat gesprek was niet makkelijk".

En over zijn vriend zegt Dotan: "Ik wil graag kinderen en trouwen en al die dingen. Ik wil heel graag de rest van mijn leven met hem samen zijn" ‼

De hele aflevering, waarin hij ook dieper ingaat op zijn trollenleger, kun je HIER terugkijken ‼

bronnen: Winq.nl / YouTube.com / Instagram.com  Dotan Music