zaterdag 10 augustus 2019

Chateau Meiland – Martien | Martien Meiland vond Uit de Kast komen vreselijk

"Martien Meiland" (56) is door een enorm zware periode gegaan. Pas na de deelname van Martien Meiland aan 'Ik Vertrek' kwam de excentriekeling 'Uit de Kast', waardoor z'n huwelijk met Erica Renkema (55) tijdelijk strandde. Inmiddels zijn ze wel weer getrouwd en ervaren ze enorm succes met Chateau Meiland.  Toch blikt Martien Meiland met gemengde gevoelens terug op die periode, vertelt hij in zijn wekelijkse column in de Privé.

Het was erg heftig voor Martien. "Ik wilde helemaal niets voelen voor 'n man, want ik was dolgelukkig met mijn gezin", legt hij uit. Het zorgde voor een breuk met zijn vrouw Erica.  "Zo kreeg ik de ruimte om te ontdekken wat ik wilde.  Die worsteling met mezelf vond ik zwaar".  De 56-jarige ging zelfs zo ver dat hij naar zijn huisarts ging "met de vraag of ze mij hormoonprikken konden geven,  zodat ik weer de oude Martien kon worden. Vre– selijk was het, echt vreselijk". 

Lees verder op de website van RTL·Boulevard.nl:  "Martien Meiland vond 'Uit de Kast komen' vreselijk" ‼

Zie ook:
bronnen: RTL·Boulevard.nl / YouTube.com