maandag 12 november 2018

Gert Snitselaar | Zijn de reeks branden gesticht omdat hij 'Homoseksueel' is ?!

Werkhoven      Wie zit er achter de reeks branden bij ondernemer en boer Gert Snitselaar in Werkhoven ?!  De recherche onderzoekt verschillende scenario's. De ondernemer doet ondertussen voor het eerst zijn verhaal aan 'RTV Utrecht' ‼  RTV Utrecht sprak de boer afgelopen week uitgebreid op zijn erf. Toen was hij al drie keer door brand getroffen. Zondagochtend kwam daar een vierde keer bij. Gert Snitselaar: "Het kan uit verschillende richtingen komen. Mijn geaardheid heeft er voor een deel mee te maken" ‼
                                                          

                                 
"Ik ben ongeveer 1 jaar geleden 'Uit de Kast' gekomen", begint Snitselaar te vertellen. "Ik wist al langer dat ik meer op jongens viel dan op meisjes. Ik was getrouwd en uit dat huwelijk zijn twee kinderen geboren   Toen ik het mijn vrouw vertelde ... was dat natuurlijk een schok. Voor haar familie maar ook voor de mijne.  Ik kom uit 'n streng Christelijk traditioneel gezin.  Maar we zijn in goed overleg uit elkaar gegaan. Zij ging met de kinderen in het nieuwe huis wonen dat op dat moment aan de Hollendewagenweg werd gebouwd.  Ik bleef in het woongedeelte van de schuur.  Zo konden we toch samen voor de kinderen zorgen. We houden nog altijd heel veel van elkaar, maar dan als vrienden".

Lees verder op de website van RTV·Utrecht.nl:  "Werkhovense ondernemer 'Gert Snitselaar' doet zijn verhaal over de branden"

Zie ook:
bronnen: RTV·Utrecht.nl / YouTube.com / Facebook.com – RTV·Utrecht.nl