woensdag 28 november 2018

Canada · Shawn Mendes - Homo ?! | Shawn is openhartig over zijn seksualiteit

Canada – Shawn Mendes  →  De Canadese zanger 'Shawn Mendes' heeft vrijuit gesproken over 'zijn seksualiteit' in een interview met het magazine 'Rolling Stone'. "Soms wil ik gezien worden met een meisje om te bewijzen dat ik géén Homo ben", klinkt het. 

De 'Treat You Better'-zanger zegt dat hij soms moeite heeft met het turbulente showbizz-leven.  Zo zou hij regelmatig paniekaanvallen hebben - iets waar hij ook over zingt in zijn nummer 'In My Blood'.
                                                        
        
                                                                         
Seksualiteit 
Bovendien wordt al jaren gespeculeerd over de seksualiteit van de zanger.  Op het internet doen verschillende memes over zijn geaardheid de ronde. Verder postte Taylor Swift een video op sociale media waar Mendes make-up draagt, waardoor de bal nog meer aan het rollen ging. In een interview met Rolling Stone weerlegt de Canadees nu de roddels.  "Ik zou graag zeggen dat het me niets kan schelen, maar dat is niet waar", aldus de zanger. "Soms wil ik gezien worden met een meisje om te bewijzen dat ik geen homo ben".

Lees verder op de website van Zita.be:  "Shawn Mendes is openhartig over zijn seksualiteit" 

Zie ook:  

Extra:  

bronnen: Zita.be / YouTube.com / Facebook.com – MNM.be