donderdag 18 oktober 2018

VS - Showbizz | "Amerikaanse zangeres Daya komt Uit de Kast als Biseksueel"

Amerika  →  De Amerikaanse zangeres Daya, bekend van nummers als "Don't Let Me Down" – samen met The Chainsmokers en het onlangs uitgebrachte "Safe" is via Instagram Uit de Kast gekomen als Biseksueel.

De zangeres schrijft in een post op Instagram:  "Ik ben er trots op een Biseksueel lid te zijn van de LHBTIQ-gemeenschap.  Hoewel 't niet altijd gemakkelijk is geweest, weet ik hoe bevoorrecht ik ben dat ik de afgelopen tijd samen was met een meisje waarvan ik heel veel hou".
                                                               
        
                                                            
De zangeres heeft ook advies voor haar volgers. "Blijf authentiek, praat erover met mensen die je vertrouwt, weet dat je geliefd bent en dat ik aan je denk. Ben vrij, ben gay en ben wild".

Lees verder op de website van Winq.nl:  "Amerikaanse zangeres Daya komt Uit de Kast als Biseksueel"

bronnen: Winq.nl / YouTube.com / Instagram.com – Daya