dinsdag 4 september 2018

Lars Brinkman (24) | Ik verken de extreme uitersten van mijn persoonlijkheid

Lars Brinkman      Wat definieert mannelijkheid en wat betekent het om een echte man te zijn ?! Acteur 'Lars Brinkman' (24) gaat in zijn voorstelling The Bitchboy Project op zoek naar de vrouwelijkheid binnen z'n man-zijn, om zo uiteindelijk alle kanten van zichzelf te omarmen. "Hoe cliché het ook klinkt, door deze voorstelling heb ik geleerd dat ik oké ben zoals ik ben" ‼

Op het moment dat we 'Lars Brinkman' bellen voor een interview is hij hard aan het werk. Hij is in Antwerpen, waar hij meewerkt aan de organi- satie van het 'Vlaamse TheaterFestival'   Lars: "Het festival bestaat uit de hoogtepunten van het vorige culturele seizoen. Ik interview de acteurs en gezelschappen hiervoor en op die manier krijg ik een mooie inkijk achter de schermen". Brinkman stond zelf ook op de bühne in België. Nadat hij de acteursopleiding aan de Utrechtse Hogeschool voor de Kunsten had afgerond, vetrok hij naar Leuven om daar The Bitchboy Project te maken.


bronnen: Winq.nl / Facebook.com – Winq.nl