woensdag 4 april 2018

Frank Sanders | Homohaters vallen weduwnaar Jos Brink lastig in A'dam-West

Amsterdam  →  Acteur 'Frank Sanders' (71), weduwnaar van TV-legende en Homo-icoon Jos Brink, is lastiggevallen door homohaters in Amsterdam-West ‼  West is een 'stadswijk' waar veel multiculturele groepen wonen die de westerse waarden niet onderschrijven. Dat vertelt hij vandaag in een groot interview met pagina 'Privé'. Brink en Sanders waren in de jaren zeventig hét homopaar die voor vele homo's in het land een voorbeeld waren. Pas nu krijgt Frank Sanders voor het eerst te maken met verbaal anti-Homo geweld.

Mede door immigratie staat het homovriendelijke klimaat van Amsterdam behoorlijk onder druk en daar krijgt nu ook Sanders mee te maken. "Nu, op mijn eenenzeventigste nota bene, heb ik ook voor het eerst van mijn leven met homohaters te maken gekregen. Ik wist niet wat me overkwam".

Lees verder op de website van MediaCourant.nl:  "Homohaters vallen weduwnaar Jos Brink lastig in Amsterdam-West"
                                               

                                             
Zie ook:

bronnen: MediaCourant.nl / Facebook.com – Ruud Mannee → Telegraaf.nl