zaterdag 26 maart 2016

Amerika – Gwen Stefani | "Ik zou gezegend zijn met een Homoseksuele zoon"

USA  →  Het lijkt een no-brainer, maar de uitspraak van Gwen Stefani is opvallend. De Amerikaanse zangeres laat nu alvast weten dat de seksuele voorkeur van haar zonen geen verschil maakt als ze zich later iets anders dan hetero willen noemen.

"Ik zou gezegend zijn met een homoseksuele zoon", zo zei Gwen Stefani. Wel verduidelijkte ze die opmerking daarna: "Ik wil gewoon dat mijn jongens blij en gezond kunnen zijn en ik vraag God me iedere dag te begeleiden om een goede moeder te zijn ‼ ... want het is geen eenvoudige baan", zo vertelde ze aan ET Online.
                     
            

Gwen Stefani probeert geregeld uit te zoeken of er herkenningspunten zijn  "Ik vraag altijd aan mijn homo-vrienden 'hoe zat dat dan toen je een klein jongetje was'. Maar zo lang mijn jongens maar beschermd en vrolijk zijn. Ik besteed 'quality-time' met ze. En of dat nou met sport zal zijn of met het doen van nagels, dat maakt niets uit".

Onlangs vescheen het nieuwe album van Gwen Stefani:  This Is What The Truth Feels Like

bronnen: Top40.nl / ET·Online.com / YouTube.com