donderdag 29 mei 2014

Amerika | "De vriend van Jennifer Lopez gaat vreemd met een Transseksueel"

Jennifer Lopez' vriend 'Casper Smart' doet zijn achternaam niet bepaald eer aan.
Casper, Jennifers 27-jarige toyboy, zou zich al enige tijd vermaken met het transseksuele model 'Sofia Vissa', onthult een 'goede vriendin' aan de roddelsite 'The Dirty'. Volgens haar hebben de twee elkaar online ontmoet en sturen ze elkaar sindsdien stoute berichtjes en foto's en hebben ze zelfs meerdere malen seks gehad ...
"Ik geloofde niets van het verhaal en wilde foto's zien, en hier is het bewijs. Dus mijn vriendin doet het met JLo's vriend Casper Smart. "Ze heeft heel veel foto's" ‼, vertelde ze volgens Radar Online aan 'Nik Richie', de maker van de site The Dirty.
Nik liet vervolgens aan Casper weten dat er niets verhullende foto's van hem en zijn transseksuele bedmaatje in omloop zijn en dat hij ze met eigen ogen heeft gezien, maar Casper gaf geen krimp ...
"Negativiteit", reageert Casper tegen Nik op Instagram. "Ik zou mijn geld er niet aan verspillen, want er zijn geen foto's. Heb met een enorme fundraiser gedaan en nu moet ik met deze onzin dealen. Verdrietig wat de media mensen aandoet".
Nik probeerde hem vervolgens aan zijn verstand te peuteren dat er dus wel degelijk expliciete foto's van hem met de transseksueel bestaan, maar daarop antwoordde Casper alleen: "Snap het".
Ondertussen is Sofia druk in onderhandeling met verschillende sites om zoveel mogelijk geld te krijgen voor de kiekjes ...

bronnen: Telegraaf.nl / YouTube.com