vrijdag 13 september 2013

GaySite.nl - GayGossip - Column → September 2013 | Mieke - 'Voetbalvrouw' ‼


Exclusief voor GaySite.nl heeft Mieke de afgelopen twee weken de roddelbladen uitgeplozen, op zoek naar homo-nieuwtjes. Om de week vult ze deze rubriek en ze laat haar eigen commentaar niet achterwege ... !!!

Lieve lezers,
x
Opeens weet je wat je wilt worden ... voetbalvrouw   Voetballers vallen natuurlijk wel op knappe vrouwen, omdat tegenpolen elkaar nu een- maal aantrekken. Daar hoeft Mieke haar knappe koppie dus niet over te breken. Ik ben zo glamour dat ik glitter pis. Als voetbalvrouw hoef ik vanzelf- sprekend niet te werken. Ik weet ook wel dat je van hard werken niet doodgaat, maar waarom zou ik het risico nemen ?! In de tele- visiewereld zullen er deuren voor me opengaan. Mits ze breed genoeg zijn natuurlijk.

Voor de homoseksuele medemens blijven de deuren in de voetbalwereld voorlopig potdicht. Nadat eerst René van der Gijp in het TV-programma 'Voetbal International' had gezegd dat er in het profvoetbal geen homo's rondlopen, deed collega Johan Boskamp, die dikke blonde Boeddha die eruitziet alsof hij de hele FEBO-keten heeft leeggegeten, er een schepje bovenop door te beweren dat homoseksuelen ziek zijn. Ten eerste ziet de gemiddelde kontkrijger er een stuk gezonder uit dan die bolle Boskamp. En ten tweede getuigt zijn uitspraak van zoveel domheid dat hij vol- gens mij nog zou struikelen over draadloos internet. Nou heeft Mieke niet veel verstand van het spelletje, maar als je als voetballer Daniel de bruine Ridder, Patrick Kluivert of Dennis Beargkamp heet, kun je toch niet ontkennen van de herenliefde te zijn ?!

Wie daar helemaal klaar mee is, is Sheila Timmermans. Inderdaad, de dochter van het half-overleden zangduo Gert & Hermien. Na drie misluk- te huwelijken, die Mieke zou zien als gelukte scheidingen, stapt ze nu in 't huwelijksbootje met een vrouw. Of iets wat daarvoor door mag gaan. Verandering van spijs doet eten zullen we maar zeggen. Of in dit geval is ze gewoon klaar met die rookworst, en heeft ze trek gekregen in een broodje rosbief. Veni, vidi, vagina .... Sheila kwam en zag dat het kut was.

Wie zich op dit moment nogal kut voelt is boer Willem. De sympathieke boer met liespijn uit het programma 'Boer Zoekt Vrouw' is namelijk weer vrijgezel en mag dus vanaf nu zichzelf weer gaan melken. Om over zijn ludduvuddu heen te komen gaat hij een tiendaagse trektocht door de Pyreneeën maken: "We trekken zo'n 9 uur per dag en kamperen in berghutten", aldus wulpse Willem. Laat uw visuele verbeelding de vrije loop en u hebt vast geen trek meer.

Wie altijd trek heeft, en naar mijn mening naar Rusland gestuurd mag worden, is Ferry Doedens. De decadente Doedelzak schijnt nogal makke- lijk te zijn met een potje tongworstelen  Wie daar naar eigen zeggen over mee kan praten is "Patty Brard". Ferry valt blijkbaar niet alleen op jongens maar ook op mokkataarten. Hopelijk bespringt ze het jochie niet, anders hebben we een nieuw geval van ponypletten. Mieke heeft zich trouwens enorm lopen ergeren aan het omhooggevallen soapsterretje tijdens 'Ranking The Stars'. Vindt zichzelf heel wat blijkbaar. Doe je kop in een prullenbak en ruik je toekomst !!
                                         
Daarentegen is Mieke haar toekomst die van voetbalvrouw; "shop till I drop, drink till I drop en swallow till I drop ... heerlijk"   Niet vergeten om op mijn CV te vermelden dat ik de kerels van mijn BFF's neuk. Anders word je tegenwoordig als voetbalvrouw niet meer serieus genomen. Toch ?!

Dikke kus,  Mieke

bron: GaySite.nl