donderdag 9 juli 2020

Film | Koen Revet (19) draait een korte 'LHBTI+-film' op Schouwen-Duiveland

Noordgouwe  →  Hij is niet gelovig én hij is géén Homo, maar Koen Revet (19) verdiept zich graag in onderwerpen die voor hem niet direct voor de hand liggen. Met de short film "Hemelse Levenloze" doet hij dat ook ‼  Opnames voor die film worden in het najaar op Schouwen-Duiveland gemaakt.

'Hemelse Levenloze' draait om Joas Aalders (50 jaar). Een streng christelijke man die heen en weer geslingerd wordt tussen geloof en seksuele geaardheid. Als hij vertelt 'Homo' te zijn, verliest hij zijn vrouw en kinderen ‼  Drie jaar na hun vertrek staat Joas Aalders voor de keuze: gaat hij voor de liefde of voor het geloof ?!  "Wat je ook kiest in zo'n positie; je bent nooit écht vrij" ‼ 
                                                
                                
Koen Revet stortte zich op de worsteling van Joas. "Ik ben zelf niet gelovig en géén Homo, dus ik kan me nooit helemaal voorstellen hoe het is om in zijn schoenen te staan. Maar je onderzoekt en verdiept je erin. Dat was wel 'heftig'. Soms moest ik na een paar uur echt een rondje lopen, omdat ik er akelig van werd".


Koen Revet is nog op zoek naar donateurs voor zijn film 'Hemelse Levenloze':  Doneer NU 

bronnen: PZC.nl / Vimeo.com – Video / Facebook.com – Koen Revet